Skip to main content

ΕΤΗΣΙΟ - Μουσική αγωγή: θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές [2024-25 Α']


Coursity
Enrollment is Closed


Οι εγγραφές ξεκινούν σύντομα!


Εφόσον έχετε πραγματοποιήσει την εγγραφή σας στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα (δωρεάν), θα λαμβάνετε ενημερωτικά emails σχετικά με την διεξαγωγή των νέων κύκλων και σεμιναρίων.





Το Ετήσιο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης: «Μουσική αγωγή: θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές» αναγνωρίζεται από το Υπουργείο Εσωτερικών και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και μοριοδοτείται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά για τη μοριοδότηση που δίνει το σεμινάριο.

Πως πραγματοποιείται η εγγραφή σας στο πρόγραμμα:

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας:

•    Βήμα 1: Για να υποβάλετε αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα, πατήστε το κουμπί "ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ ΕΔΩ".

•    Βήμα 2: Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία στην αίτηση. Με τα στοιχεία αυτά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας.

•    Βήμα 3: Αφού υποβάλετε την αίτηση, αποστέλλεται αυτόματα ενημερωτικό μήνυμα με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχετε δηλώσει στην αίτησή σας.
Εφόσον δεν εντοπίσετε το μήνυμα μας στα Εισερχόμενα, να ελέγξετε το φάκελο της Ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, καθώς και τις καρτέλες "Κοινωνικά" και "Προσφορές" αν έχετε δηλώσει gmail λογαριασμό.

•     Βήμα 4: Τέλος, χρειάζεται να αποστείλετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα για την εγγραφή σας και σύντομα θα λάβετε απαντητικό μήνυμα για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας στο πρόγραμμα!


Σημειώστε ότι, το υλικό της 1ης ενότητας του προγράμματος είναι ανοιχτό για όλους! Μπορείτε να το δείτε πατώντας το κουμπί "Εγγραφείτε στο μάθημα".



Διάρκεια σεμιναρίου

450 ώρες επιμόρφωσης - 7 μήνες

Προϋπόθεση συμμετοχής

Aπολυτήριο Λυκείου


Επικοινωνία

•    e-mail: info@coursity.gr




Σχετικά με το μάθημα

Στο μάθημα παρουσιάζονται κάποιες βασικές θεωρητικές αρχές και κατευθύνσεις από τον χώρο της μουσικής παιδαγωγικής και παρέχονται πολλές προτάσεις για μια δημιουργική, πολυδιάστατη και δημοκρατική μουσικοπαιδαγωγική πράξη. Η πράξη αποτελεί το επίκεντρο όλου του μαθήματος, ενώ η θεωρία αποτελεί τη βάση, τόσο για τον σχεδιασμό, όσο και για τον αναστοχασμό, τον επαναπροσδιορισμό και τη διαρκή βελτίωση του εκπαιδευτικού. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη σημασία της μουσικής στον χώρο της εκπαίδευσης, ιδίως στις μικρές ηλικίες.

Παρουσιάζονται κάποιες βασικές αρχές και προτάσεις για μουσικές δραστηριότητες, με έμφαση στην ακρόαση ήχων και μουσικής, στο τραγούδι, στην κίνηση, στη χρήση των κατάλληλων μουσικών οργάνων, σε μορφές δραματοποίησης και μη συμβατικής σημειογραφίας και ασφαλώς σε όλους τους δυνατούς συνδυασμούς των παραπάνω. Παράλληλα γίνεται ειδική αναφορά στη συναισθηματική έκφραση των μικρών παιδιών, για την οποία ο ρόλος της μουσικής αγωγής μπορεί να είναι καθοριστικός.

Μετά, το ενδιαφέρον στρέφεται στην ομαδική διάσταση της μουσικής πράξης, με πολλές συγκεκριμένες προτάσεις για όλα τα σχετικά θέματα που μπορεί να αφορούν την ομάδα μουσικής σε κύκλο, όπως τον συντονισμό, τον σχεδιασμό, τη στοχοθεσία, τα υλικά, την οργάνωση του χώρου. Η συζήτηση για την ομαδική διάσταση της μουσικής αναδεικνύει και τη συμπεριληπτική δύναμη που μπορεί να έχει η μουσική, ιδιαιτέρως σε εκπαιδευτικά πλαίσια. Αναφορά γίνεται στις δυνατότητες που διανοίγονται από την/ον εκπαιδευτικό για τη συμπερίληψη παιδιών από ευάλωτες ομάδες, παιδιών προσφύγων ή παιδιών με αναπηρίες και παρουσιάζονται βασικές αρχές και πρακτικές για μια συμπεριληπτική μουσική τάξη.

Προσεγγίζεται επίσης η θεωρία της επικοινωνιακής μουσικότητας, που εξηγεί σε μεγάλο βαθμό όσα ειπώθηκαν και παραπάνω για τη μουσική στη ομάδα και για τη συναισθηματική έκφραση των παιδιών και την επικοινωνία μέσω της μουσικής. Παρουσιάζεται ένα θεωρητικό σχήμα που αναδεικνύει την επικοινωνιακή διάσταση της μουσικής, ενώ ταυτόχρονα γίνονται συγκεκριμένες προτάσεις για εφαρμογές σε εκπαιδευτικά πλαίσια. Με τον τρόπο αυτό γίνεται και το πέρασμα στη μουσική ως κομμάτι του πολιτισμού, στις μουσικές παραδόσεις, με συγκεκριμένες αναφορές σε εκφάνσεις της παιδικής έκφρασης και δημιουργίας, όπως είναι τα παιχνιδοτράγουδα και τα μουσικά παιχνίδια.

Η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος συμβάλλει στη εξοικείωση με βασικές θεωρίες και αρχές που επιτρέπουν το δημιουργικό σχεδιασμό μουσικών δραστηριοτήτων σε διαφορετικά εκπαιδευτικά πλαίσια, που προσαρμόζονται κάθε φορά στις ιδιαίτερες ανάγκες μαθητών, εκπαιδευτικών και περιβάλλοντος, ευρύτερου και στενότερου.


Πλεονεκτήματα προγράμματος:

•    Αποκλειστικά διαδικτυακή εξ αποστάσεως διδασκαλία.

•    Μοριοδοτήσεις σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

•    Πιστοποιητικό επιμόρφωσης από Δημόσιο Πανεπιστήμιο.

•    Διδάσκοντες και επιστημονικά υπεύθυνοι των μαθημάτων αναγνωρισμένοι καθηγητές ελληνικών Πανεπιστημίων που εγγυώνται την υψηλή ποιότητα των μαθημάτων.


Τρόπος Διεξαγωγής του Προγράμματος

Η διεξαγωγή του προγράμματος πραγματοποιείται αποκλειστικά από απόσταση, από οποιοδήποτε χώρο επιθυμεί ο συμμετέχων, σε οποιοδήποτε χρόνο, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του. Επίσης, οι βιντεοδιαλέξεις του προγράμματος διαθέτουν υπότιτλους προσφέροντας τη δυνατότητα παρακολούθησης σε άτομα με προβλήματα ακοής.

Το εκπαιδευτικό υλικό αποτελείται από μαγνητοσκοπημένες βιντεοδιαλέξεις τις οποίες συνοδεύουν σημειώσεις που επιμελούνται οι διδάσκοντες του προγράμματος. Διατίθεται σταδιακά, ανά διδακτική ενότητα, μέσω της ειδικά σχεδιασμένης εκπαιδευτικής πλατφόρμας, η οποία δεν απαιτεί πρότερη εξοικείωση με τις διαδικασίες της ηλεκτρονικής/εξ αποστάσεως μάθησης.

Στο τέλος κάθε διδακτικής ενότητας, η οποία θα έχει διάρκεια ενός μήνα, καλείστε να έχετε υποβάλει τις απαντήσεις σας στις ερωτήσεις quiz που απαιτούνται για τη βαθμολογησή σας.


Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης - Μοριοδότηση

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 450 ώρες επιμόρφωσης και διαρκεί 7 μήνες. Αναγνωρίζεται από το Υπουργείο Εσωτερικών και Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και μοριοδοτείται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Ανάλογα με την ειδικότητά σας, παρέχεται η παρακάτω μοριοδότηση:

•    2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές και αδιόριστοι υποψήφιοι) - (Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019)

•    1 Μόριο για τα στελέχη εκπαίδευσης (υποψήφιους Διευθυντές και Υποδιευθυντές) - (Νόμος 4823/2021 - ΦΕΚ 136/Α/3-8-2021) (μία (1) μονάδα ανά πρόγραμμα και έως δύο (2) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο)

•    10 Μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ (ΦΕΚ 1088/02.04.2019, Τεύχος Β’)



Σε ποιους απευθύνεται

Το μάθημα απευθύνεται σε όποια/ον ενδιαφέρεται για τη μουσική αγωγή. Πιο ειδικά:

•    Σε νηπιαγωγούς και παιδαγωγούς παιδικών σταθμών, που μπορούν να χρησιμοποιούν ποικιλοτρόπως στο καθημερινό τους πρόγραμμα.

•    Σε δασκάλους, που μπορούν να χρησιμοποιούν ποικιλοτρόπως τη μουσική στο μάθημά τους.

•    Σε εκπαιδευτικούς μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

•    Σε δασκάλους μουσικής σε ωδεία και μουσικές σχολές.

•    Σε όποια και όποιον ενδιαφέρεται για τη μουσική και αναγνωρίζει την αξία της, ιδίως για τις μικρές ηλικίες του.

•    Σε φοιτήτριες και φοιτητές παιδαγωγικών και μουσικών τμημάτων.

•    Σε κάθε εκπαιδευτικό που θέλει να χρησιμοποιεί τη μουσική στα μαθήματά του.




Επιστημονικά και Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος

Course Staff Image #1

Θεοχάρης Ράπτης

Αναπληρωτής Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

O Θεοχάρης Ράπτης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με γνωστικό αντικείμενο Μουσική Παιδαγωγική. Σπούδασε Φιλοσοφία, Παιδαγωγική και Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και Μουσική Παιδαγωγική, Μουσικολογία και Φιλοσοφία στο Ludwig-Maximilians-Universität του Μονάχου στη Γερμανία. Προχώρησε στην εκπόνηση και ολοκλήρωση της διδακτορικής του διατριβής στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του υπήρξε υπότροφος του Ιδρύματος Παναγιώτη και Έφης Μιχελή.

Τα ειδικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τη φιλοσοφία της μουσικής αγωγής, τη μουσική εκπαίδευση στις μικρές ηλικίες, τη συστηματική μουσική παιδαγωγική, την άτυπη μουσική μάθηση, τη σχέση μουσικής αγωγής και συναισθήματος. Είναι συνεπιμελητής του επιστημονικού περιοδικού Μουσικοπαιδαγωγικά και διευθυντής του Εργαστηρίου Τεχνών, Κινητικής Έκφρασης και Διδακτικών Εφαρμογών του ΠΤΝ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Έχει συγγράψει δύο βιβλία, το ένα σε γερμανικό εκδοτικό οίκο, έχει δημοσιεύσει άρθρα σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά και έχει πάρει μέρος σε επιστημονικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

[Πλήρες βιογραφικό: https://ecedu.uoi.gr/wp-content/uploads/2020/11/cv-raptis.pdf].




Διδάσκοντες


Θεοχάρης Ράπτης

Αναπληρωτής Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (ΕΥ)


Δήμητρα (Μίτσυ) Ακογιούνογλου

Επίκουρη Καθηγήτρια Μουσικοθεραπείας και Συμπεριληπτικών Μουσικών Πρακτικών, Ιόνιο Πανεπιστήμιο

Η Μίτσυ Ακογιούνογλου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Μουσικοθεραπείας και Συμπεριληπτικών Μουσικών Πρακτικών στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Σπούδασε μουσικοθεραπεία στην Αμερική σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο (ως υπότροφος του Ιδρύματος Ωνάση), στο Michigan State University, στις Η.Π.Α., και σε διδακτορικό και μεταδιδακτορικό επίπεδο στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο.  

Για την τριετία 2023-2026 εκπροσωπεί συλλόγους μουσικοθεραπείας της Ευρώπης στην Παγκόσμια Ομοσπονδία Μουσικοθεραπείας και είναι εκπρόσωπος της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδία Μουσικοθεραπείας.  Επίσης είναι εκπρόσωπος της Ελληνικής Ένωσης για την Μουσική Εκπαίδευση (Ε.Ε.Μ.Ε.) στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Συλλόγων Εκπαιδευτικών Μουσικής (Music Teacher Associations in Europe).Είναι μέλος της επιστημονικής επιτροπής του περιοδικού Μουσικοπαιδαγωγικά και μέλος της συντακτικής ομάδας του Approaches: Ένα Διεπιστημονικό Περιοδικό Μουσικοθεραπείας. Η Μίτσυ είναι συνεπιμελήτρια της πηγής ανοικτής πρόσβασης Λεξικό Μουσικοθεραπείας: Τόπος Διεπιστημονικών Συναντήσεων. Έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά, σε συλλογικούς τόμους και έχει παρουσιάσει σε πολλά συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ασκεί τη μουσικοθεραπεία από το 1990 με ποικίλους πληθυσμούς και πλαίσια. 

Ζωή Διονυσίου

Καθηγήτρια Μουσικής Παιδαγωγικής στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Ιόνιο Πανεπιστήμιο

Η Ζωή Διονυσίου είναι Καθηγήτρια Μουσικής Παιδαγωγικής στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου. Σπούδασε παιδαγωγική στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του ΑΠΘ και μουσική παιδαγωγική σε μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (Institute of Education, UCL). Είναι διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Μουσική Παιδαγωγική», συντονίστρια της Θερινής Ακαδημίας Μουσικής Παιδαγωγικής του Ιονίου Πανεπιστημίου και συντονίστρια ποικίλων μουσικών δράσεων του πανεπιστημίου στην κοινότητα. Είναι συνδιευθύντρια σύνταξης του περιοδικού Μουσικοπαιδαγωγικά (Ε.Ε.Μ.Ε.).

Είναι συγγραφέας του βιβλίου: «Μουσική Παιδαγωγική: Απόψεις, προσεγγίσεις, προοπτικές» (2024) και συν-συγραφέας τριών βιβλίων: Early Childhood Music Education in the Mediterranean, 2017· Για μια εκπαίδευση βασισμένη στον ήχο: Ακούγοντας, Κατανοώντας και Συν-δημιουργώντας το Ηχοτοπίο Στο Οποίο Ζούμε, 2019· Ένα ταξίδι στο ρεμπέτικο για μικρούς και μεγάλους, 2022. Έχει επιμεληθεί δύο Ψηφιακές υπηρεσίες/ Αποθετήρια μουσικοπαιδαγωγικού περιεχομένου («Ευτέρπη - Ψηφιακό Μουσικό Ανθολόγιο», «Τραγουδώντας Ελληνικά με τα τραγούδια της Μαρίζας Κωχ») και έχει δημοσιεύσει ευρέως σε επιστημονικά περιοδικά, συλλογικούς τόμους και πρακτικά επιστημονικών συνεδρίων.

Τα κυριότερα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν τη μουσική αγωγή στην προσχολική ηλικία, τη διδακτική της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής, και τη διακαλλιτεχνικότητα. Είναι μέλος της Επιτροπής για τη Μουσική Εκπαίδευση στην Προσχολική Ηλικία (ECME) της Διεθνούς Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (ISME) (2022-2028) και της Εθνικής Επιτροπής Ελλάδας στο Διεθνές Συμβούλιο για τις Παραδόσεις της Μουσικής και του Χορού (International Council for Traditions of Music and Dance, ICTMD Greece, από το 2022).




Ενότητες μαθήματος

Οι διδακτικές ενότητες του προγράμματος είναι οι εξής:

•    1η Διδακτική Ενότητα: Εισαγωγή στη θεματική - μουσική και κίνηση - γλώσσα και τραγούδι

•    2η Διδακτική Ενότητα: Ακρόαση ήχων και μουσικής- μουσικά όργανα - μουσική αγωγή και συναισθηματική επάρκεια

•    3η Διδακτική Ενότητα: Η μουσική ομάδα στην τάξη

•    4η Διδακτική Ενότητα: Μουσική αγωγή και συμπερίληψη

•    5η Διδακτική Ενότητα: Η μουσική αγωγή μέσα από το πρίσμα της επικοινωνιακής μουσικότητας

•    6η Διδακτική Ενότητα: Μουσικές παραδόσεις στην τάξη

•    7η Διδακτική Ενότητα: Τελική Εργασία


Τι θα μου προσφέρει το πρόγραμμα

Οι συμμετέχοντες όταν ολοκληρώσουν το πρόγραμμα θα είναι σε θέση:

✔ Να κατανοούν την ανάγκη να προστατέψουν τον εαυτό τους, το θύμα και τους παρευρισκόμενους, να κάνουν τον τόπο του ατυχήματος ασφαλή πριν από τη χορήγηση των πρώτων βοηθειών και να εξασφαλίσουν την προστασία από περαιτέρω βλάβη ή μετάδοση ασθενειών.

✔ Να γνωρίζουν καλύτερα βασικές έννοιες από τον χώρο της μουσικής και της μουσικής παιδαγωγικής.

✔ Να γνωρίζουν πώς να οργανώνουν ομαδικές μουσικές δραστηριότητες στον κύκλο.

✔ Να αντιληφθούν την επικοινωνιακή διάσταση της μουσικής και να εφαρμόσουν αντίστοιχες δραστηριότητες στην τάξη.

✔ Να αντιληφθούν τη μουσική και ως πολιτισμικό φαινόμενο και να εντάξουν στο μάθημα στοιχεία από τις μουσικές παραδόσεις και παιχνιδοτράγουδα.

✔ Να μπορούν να οργανώνουν καλύτερα και πιο αυτόνομα μουσικές δραστηριότητες, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες σε κάθε περίπτωση.

✔ Να έχουν αποκτήσει κάποιες βασικές μουσικές δεξιότητες, ώστε να υπάρχει ευρύτητα και μεγαλύτερη ποικιλία όταν εφαρμόζουν μουσικές δραστηριότητες στην τάξη.

✔ Να είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν κριτικά τη θέση της μουσικής στον χώρο της εκπαίδευσης.

✔ Να είναι σε θέση να περνούν από τη θεωρία στην πράξη και από την πράξη μέσα από τον αναστοχασμό σε ένα θεωρητικό πλαίσιο που επιτρέπει τη βελτίωση.

✔ Να είναι σε θέση να λειτουργούν συμπεριληπτικά, εντάσσοντας στα μαθήματά τους παιδιά από ευάλωτες ομάδες, παιδιά-πρόσφυγες ή παιδιά με αναπηρίες.


Για τη λήψη πιστοποιητικού απαιτείται

•    Βαθμολογία >=50% σε κάθε ενότητα του προγράμματος.

•    Αποπληρωμή του κόστους συμμετοχής.

Επισημαίνεται ότι, τα δύο παραπάνω κριτήρια χρειάζεται να ισχύουν στον ίδιο κύκλο του προγράμματος.





Κόστος συμμετοχής και Αποπληρωμή δόσεων

Το συνολικό κόστος συμμετοχής είναι 250 ευρώ (€). Το ποσό αυτό καταβάλλεται σε τραπεζικό λογαριασμό είτε εφάπαξ είτε σε τρεις (3) δόσεις και εκδίδεται απόδειξη είσπραξης ή τιμολόγιο.

Οι εκπτωτικές κατηγορίες που ακολουθούν εξασφαλίζουν, με την επίδειξη του αντίστοιχου δικαιολογητικού, μείωση του κόστους 5%, 10%, 15% ή 50%.

Το κόστος συμμετοχής καταβάλλεται σε τρεις δόσεις ως εξής:

•    Α' δόση εγγραφής: 50€ - καταβάλλεται με τα δικαιολογητικά εγγραφής στο πρόγραμμα

•    Β' δόση: 100€

•    Γ' δόση: 100€


Η πρώτη δόση κατοχυρώνει την εγγραφή σας και η έκπτωση στο κόστος συμμετοχής, εφόσον υπάγεστε σε εκπτωτική κατηγορία, εφαρμόζεται στην τελευταία δόση. Η τρίτη δόση, δηλαδή, διαμορφώνεται ανάλογα με την εκπτωτική κατηγορία στην οποία ενδεχομένως ανήκετε.

Εφόσον επιλέξετε να καταβάλετε το ποσό εφάπαξ, το κόστος συμμετοχής σας στο πρόγραμμα διαμορφώνεται στα 225€.


Παροχή έκπτωσης

Παρέχεται έκπτωση στις παρακάτω ειδικές κατηγορίες:

• Άνεργοι: 10%
• Πολύτεκνοι-Τρίτεκνοι (Γονείς): 10%
• Μονογονεϊκές οικογένειες: 10%
• ΑμεΑ και γονείς ΑμεΑ: 10%
• Εφάπαξ καταβολή του ποσού: 10%
• Φοιτητές: 10%
• Ομαδικές εγγραφές (ομάδες των 4 και άνω ατόμων): 15%
• Παλιοί εκπαιδευόμενοι που έχουν παρακολουθήσει το πρόγραμμα «Η μουσική αγωγή στην προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία» 60 ωρών επιμόρφωσης που προσφέρεται από το ΚΕΔΙΒΙΜ ΠΙ: 20%
• Παλιοί εκπαιδευόμενοι που παρακολουθούν ή έχουν ολοκληρώσει πρόγραμμα ετήσιας επιμόρφωσης που έχει προσφερθεί με τη μορφή των Massive Open Online Courses (MOOCs) μέσω του Διαδικτύου (ασύγχρονα) από το ΚΕΔΙΒΙΜ ΠΙ: 50%

Σημειώνεται ότι η έκπτωση ισχύει για μία από τις παραπάνω κατηγορίες και όχι αθροιστικά.




Επικοινωνία

•    e-mail: info@coursity.gr



  1. Course Number

    MusicEducationAnnual
  2. Classes Start

    Οκτώβριος 2024
  3. Estimated Effort

    450 (15 ECTS)
  4. Cost of attendance

    €250