Ενότητες μαθήματος
Εβδομάδα 1: Εισαγωγή στην Ψυχολογία του Παιδικού Σχεδίου – Στάδια και Θεωρητικές Προσεγγίσεις
Εβδομάδα 2:Η ανθρώπινη φιγούρα στα σχέδια των παιδιών
Εβδομάδα 3: Συναίσθημα και σχέδιο: Εκφραστικές τεχνικές απόδοσης/έκφρασης του συναισθήματος στα παιδικά σχέδια
Εβδομάδα 4: Το σχέδιο ως μέσο αξιολόγησης της νοημοσύνης και της προσωπικότητας του παιδιού
Εβδομάδα 5: Ατομικές διαφορές στη σχεδιαστική ανάπτυξη
Οδηγός Σπουδών Προγράμματος
Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες στον οδηγό σπουδών του προγράμματος.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Το πρόγραμμα διεξάγεται με βάση το εγκεκριμένο από το φορέα υλοποίησης χρονοδιάγραμμα.
Σημειώνεται ότι ο/η εκπαιδευόμενος/η αποδέχεται ότι η εγγραφή και φοίτησή του/της σε πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης που υλοποιείται από το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (ΠΙ) γίνεται με βάση τον ισχύοντα Κανονισμό Σπουδών, που είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα του ΚΕΔΙΒΙΜ, υπό την επιφύλαξη των ειδικότερα οριζομένων στον Οδηγό Σπουδών του προγράμματος.
Σε ποιους απευθύνεται
Το μάθημα απευθύνεται σε:
✔ φοιτητές και φοιτήτριες Τμημάτων Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Τμημάτων και Τμημάτων Αγωγής και Φροντίδας στην πρώτη Παιδική ηλικία, Τμημάτων Κοινωνικής Εργασίας κ.ά.
✔ ψυχολόγους, εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, κοινωνικούς λειτουργούς και άλλους επαγγελματίες που ασχολούνται με παιδιά
✔ γονείς ή οποιονδήποτε άλλο ενδιαφέρεται να μάθει να αποκρυπτογραφεί το νόημα των παιδικών σχεδίων.
Τι θα μου προσφέρει το μάθημα
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος αναμένεται οι συμμετέχοντες να είναι σε θέση:
✔ Να έχουν κατανοήσει τα βασικά επιτεύγματα των παιδιών στις διάφορες περιόδους της σχεδιαστικής ανάπτυξης
✔ Να έχουν εξοικειωθεί με τις κλασικές και σύγχρονες ψυχολογικές θεωρίες για την ανάπτυξη της σχεδιαστικής ικανότητας
✔ Να έχουν εξοικειωθεί με τα αποτελέσματα των ερευνών που εξέτασαν την ανάπτυξη της ικανότητας των παιδιών να σχεδιάζουν ανθρώπινες φιγούρες
✔ Να έχουν κατανοήσει την εκφραστική διάσταση των παιδικών σχεδίων –πώς δηλαδή εκφράζεται το συναίσθημα στα παιδικά σχέδια
✔ Να έχουν κατανοήσει τις ατομικές διαφορές στην ανάπτυξη της σχεδιαστικής ικανότητας των παιδιών και το πώς σχεδιάζουν τα παιδιά που έχουν συγκεκριμένες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (διάχυτες διαταραχές της ανάπτυξης, νοητική καθυστέρηση, προβλήματα όρασης κ.ά.)
✔ Να έχουν κατανοήσει και να είναι σε θέση να αποτιμούν κριτικά τις δυνατότητες και τους περιορισμούς της αξιοποίησης του παιδικού σχεδίου ως εργαλείου μέτρησης της νοημοσύνης και της προσωπικότητας των παιδιών
Δωρεάν παρακολούθηση
Είναι δυνατή η δωρεάν παρακολούθηση του μαθήματος. Με αυτή την επιλογή προσφέρεται πρόσβαση σε όλο το υλικό του μαθήματος (βιντεοδιαλέξεις, ασκήσεις και εργασίες) και το forum.
Για τη λήψη πιστοποιητικού απαιτείται
1. Επιτυχής ολοκλήρωση των εργασιών του μαθήματος
Συγκεκριμένα:
✔ Βαθμολογία μεγαλύτερη ή ίση με 50% σε κάθε διδακτική ενότητα (εβδομάδα) του προγράμματος (κλίμακα: 0-100%, Βάση: 50%, Άριστα: 100%)
2. Καταβολή σχετικού αντιτίμου
Επισημαίνεται ότι, τα δύο παραπάνω κριτήρια χρειάζεται να ισχύουν στον ίδιο κύκλο του προγράμματος.
Ενημερωθείτε για το κόστος συμμετοχής από τον πίνακα στο πάνω μέρος αυτής της σελίδας.
Επικοινωνία
• e-mail: info@coursity.gr